recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Løst: Dune HD sender ikke DTS-HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løst: Dune HD sender ikke DTS-HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Løst: Dune HD sender ikke DTS-HD
    Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:33
Hej recoredere,

Fra den ene dag til den anden - føles sådan - har min Dune HD valgt ikke at sende lyder i DTS-HD format. Jeg har hentet en test.mkv og her kan lydkilden Dolby D afspilles, men ikke DTS-HD eller TrueHD. Jeg har forsøgt at nulstille Dune HD'en, men jeg er i tvivl om opsætningen er okay. Dune HD'en er testet med på reciever og headset. Ingen af dem modtog DTS-HD eller TrueHD.

Er der nogen, der har et bud på hvad det kan skyldes?

Mvh. qweM

Redigeret af qweM - 31-Juli-2015 kl. 19:57
Til top
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 15:28
Hvis jeg sætter output til PCM, kan jeg godt afspille lydkilden DTS-HD, men konverteret til PCM 2ch.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 18:42
Er du sikker på det ikke er reciever ?
SVP03
Til top
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Er du sikker på det ikke er reciever ?

Hej SPV03,
Tak for svaret.

Jeg har selv lige fundet løsningen. Jeg har HDMI-splitter, der ikke kunne klare at dele forbindelsen. Går jeg uden om den, så er der DTS-HD.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu