|
V: iPad 3 - 32GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2015 kl. 09:58 |
Jeg har en iPad 3 med 32GB plads som jeg overvejer at sælge. Den har altid været i cover(der dækker både for og bagside) og har ingen ridser eller lignende på skærmen). hvad vil en sådan ca. kunne sælges for?. (så overvejer jeg lige om den skal skydes af) Fungerer helt som den skal, og kører med nyeste iOS. (det kan godt mærkes at den er et par versioner gammel, da den er lidt sløv om at starte nogle ting op, men når de starter kører de fint, både spil, filmafspilning, streaming (f.eks. Netflix og lignende), musik osv. på forhånd tak
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
omkring 1000.-
ellers kik på dba og se hvad de forsøges at sælges til |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
kan se de går til 1500-2000 faktisk. (og de billigste har ridser, det har min ikke).. (om de så bliver solgt til den pris er noget andet).. men kan da prøve at sætte den til 1400.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Fik solgt en for en kammerat til 1100 på dba for en ipad 3
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |