|
Ios og iMessage |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2015 kl. 09:01 |
Dagens iMessage spørgsmål.
Har både ipad og iphone på samme appel id. Alt virker fint sammen. iMessage og sms fra telefonen kommer fint over på ipad . Men hvis jeg ønsker at slette beskeder. skal jeg gøre det begge steder. Sletter jeg kun på iphonen er de der stadig på ipad. Er der en indstilling jeg overser ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er samme ting på Android og gmail hvis synkronisering er slået fra, så det kan være en tilsvarende funktion på æble. Redigeret af Radiomanden - 05-August-2015 kl. 09:23 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Det er et iMessage problem eller måske ikke ?
mail synkronisering er noget helt andet og virker fint på ios |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
iMessage og gmail er to meget, meget, meget forskellige ting..... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det tror jeg ikke du undgår. Det blir jo hentet ned på alle enheder når det er indstillet, og er ikke som ved deling af billeder, der går via iCloud. Her slettes billedet på alle enheder, når det slettes på en enhed. |
|
![]() |
|
Du har nok ret. da det ikke er via iCloud.
Har ledt efter et menu punkt uden held. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |