|
Waoo |
Besvar |
Forfatter | |
sircosmo
Junior bruger Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Aalborg, Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juli-2015 kl. 08:24 |
Hej ville høre om man kan bruge en zaptorboks som digital tuner til gammelt tv hvis man får tv fra Waoo
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er tvivlsomt, det er jo en Stofa box, udbyder modtagere har det med ikke at virke hos andre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer jo også helt an på hvordan du modtager signalet. Hvis det er som IPTV kan du 100% ikke.
Dvb-C måske |
|
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Boksen (Motorola vip-1920) kan som sådan både vise IPTV og DVB-C signaler, men Motorola boksen er kodet til Stofas softwarenøgle - Waoo brugen en anden nøgle til deres bokse, og kan derfor ikke uploade deres software til boksen. |
|
sircosmo
Junior bruger Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Aalborg, Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for svar.
|
|
mberggreen
Ny bruger Oprettet: 30-Januar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry for hijack af tråden, men jeg har et spørgsmål.
Mine svigerforældre har besluttet sig for at få tv herfra http://www.bredbaandnord.dk/TV/TV-Pakker/Privat/Waoo-Mini-TV-pakke, men er der nogen der ved om det er strengt nødvendigt at have tv-bokse koblet til alle tv i husstanden for at kunne se tv? På forhånd tak for svaret.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Leveres det med Coax i Boxen (DVB-C)?. Hvis det er tilfældet, så skal man ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mberggreen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jeg faktisk i tvivl om. Det kan være jeg skal undersøge det og så vende tilbage. Lad os se om det er noget deres kundeservice kan svare på :)
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de får det via fiber, så er der et almindeligt antenneudtag på fiberboksen. Den leverer et almindeligt DVB-C signal. Så det er bare at trække coax til de enkelte TV. Det er kun hvis der skal ses kodede kanaler, man behøver en boks foran TV'et.
M.v.h. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det har været skrevet før af andre, at det ikke er alle steder det leveres så der kan bruges Coax, ved ikke om det er gået hen og blevet normen nu. |
|
|
|
mberggreen
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for hjælpen til jer begge. Jeg får set på det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |