|
afløser for WD TV LIve - hvilken |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2015 kl. 22:27 |
ny media player
![]() jeg har nu i længere tid haft en WD TV LIVE 3 gen. har altid været lidt for langsom i Menu og nu skal den genstartes jævnligt. derfor er jeg nu på jagt efter en ny løsning. mit behov og ønsker er som følger: fornuftig håndtering af menu have en form for mouvie wall hvor der vises cover og (gerne noget info on filmen, ikke et krav) afspille film gnidningsløst fra NAS, også blueray rip Netflix HBO (lige nu har jeg en bærbar sat til TV, det er ikke en holdbar løsning) findes der en løsning som kan det hele, som ikke koster flere tusinde kr |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, mon ikke http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141285&KW=&title=wd-tv-live-alternativ er et kig værd?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |