recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V: Onkyo TX-NR616
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V: Onkyo TX-NR616

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V: Onkyo TX-NR616
    Sendt: 07-August-2015 kl. 20:50
Jeg har lige fået min TX-NR616 receiver tilbage fra service, den var med i deres reklamationskamoagne og har fået udskiftet noget defekt hardware med noget der er Up to date. Den er Sonny i org emb.
Jeg kom til at købe TX-NR646 imens den var afsted, og har nu ikke det store at bruge den gamle til mere 😀
Hvad vil i tro den kan indbringe?
Læs evt om den her
http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr616-76093.html
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 13:30
Hurtigt spørgsmål (håber ikke at du har noget imod det!) - hvilken reklamationskampagne var det? Jeg ligger nemlig selv inde med en model magen til - og jeg har ikke oplevet nogle problemer. Har du evt. noget materiale på det? 
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af claesen claesen skrev:

Hurtigt spørgsmål (håber ikke at du har noget imod det!) - hvilken reklamationskampagne var det? Jeg ligger nemlig selv inde med en model magen til - og jeg har ikke oplevet nogle problemer. Har du evt. noget materiale på det? 

- Never mind.. fandt selv svaret :-)

Til top
maackintosh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2013
Sted: Odense
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maackintosh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 15:33
claesen, kan du linke til svaret herinde ? Har selv samme forstærker.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 18:54
her er linket http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu