|
K: Fladskærm min. 40" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2015 kl. 17:42 |
Mangler en fladskærm minimum 40" og skal være med fod.
Skal kunne afhentes i Nord/Midtjylland Redigeret af indomitus - 09-August-2015 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er vel klar over, at det ikke kan bruges til Viasat, men kun til Canal Digital.? Der fås ikke kortlæser til Viasat. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Du mener vel sattelit tuner og kortlæser, og et sådan TV får du nok ikke møj billigt. Mig bekendt findes de slet ikke, da du selv skal tilkøbe kortlæseren (CA modul).
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Er det Canal Digital, så skal man bruge en kortlæser, og så et TV med DVB-S(2?) tuner. CD har en liste af godkendte TV på deres hjemmeside: Kortlæser til TV.
Som Radiomanden skriver, er Viasat låst til deres egen boks langt hen ad vejen, så dette er kun gangbart med CD.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
Vælger boks løsningen.
Derfor mangler jeg en billig min. 40" fladskærm med fod. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |