|
Div S |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2015 kl. 11:28 |
|
Wii Balance Board
Wii controller m/nunchuk (2 stk) SOLGT Windows 7 x86/x64 Retail SOLGT ASUS RT-66U Router m/WiFi 5GHz SOLGTSPECS EDIT da jeg også har en Terratec H7 TV-Tuner SPECS liggende og kede sig.SOLGT Smid bud. Går ikke på posthuset for under 50,- +pp Lokation: Skævinge Redigeret af Juleulven - 19-August-2015 kl. 22:37 |
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kickstarter da med 300.- + pp
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
|
Er det en Windows 64 bit org licens med medie? Den er jeg i så fald interesseret i.
|
||
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
||
![]() |
||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Tak for buddet. Jeg vil dog lade det stå da jeg syntes det er lidt 'lidt' for hele pakken :-)
Det er en fuld Windows 7 Professionel Retail med Licens og 32/64 bit installationsmedie. |
||
![]() |
||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
|
jeg byder gerne 100 kr for de to wii kontrollere pp
|
||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
||
![]() |
||
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
|
Byder 200 pp for Asus Router
|
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
|
200,-pp for windows medie og licens.
|
||
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Vil gerne byde 225,- pp for N66U routeren.
Og 125,- kr. for Terratec H7, hvis det købes sammen. Redigeret af Bjur - 10-August-2015 kl. 12:07 |
||
![]() |
||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
|
Jeg byder 350 pp for wii controller og Asus router
|
||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
||
![]() |
||
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
|
300kr pp budt for router. Kan det noteres?
|
||
![]() |
||
|
Hej Alle.... MANGE tak for jeres bud og beklager mit fravær .... Sommerferien er slut og arbejdet har presset sig lidt på :-) Jeg skal prøve og få lidt system ind her nu ...
Dr_schlemer, det er en aftale. Jeg får afsendt varene i løbet af i morgen. Så snart jeg har pakket og sendt kan du evt. lave en Mobilepay overførsel til mig? Angående den Router er der lidt budkrig (dejligt) men når der blandes produkter sammen i buddet er det svært, at lave en fair runde syntes jeg.
Jeg vil tillade mig, at sige HiFi-Andy PT. fører i buddet der grundet det 'højeste rene bud'. I (Flarup & Bjur) velkomne til, at byde med ind over denne alene. Hvis en af jer 2 vinder finder vi en god løsning (for jer) på de ting i gerne vil købe med. Håber det er okay. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Det er helt iorden. Kan du sige noget om hvor længe du vil køre budrunde?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |