|
Forsikring aj hjemmebio i "værksted" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2015 kl. 21:11 |
Hej alle
Jeg skal have lavet hjemmebio i et isoleret værksted. Dette er naturligvis ikke godkendt til beboelse således at indboforsikringen ville dække mit udstyr. Mit forsikringsselskab kan ikke oplyse om de vil dække eller ej og til hvilken pris før de får en taksator ud. Vi overtager først huset 1/12. Er der nogen af jer som har erfaring med forsikring af ovenstående eller lignende.? Beklage hvis jeg har place ret spørgsmålet i forkert forum men vidste ikke lige hvor det ellers skulle være:) |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er forskelligt fra selskab til selskab hvordan de håndtere det. Så det er helt korrekt at de ikke kan oplyse nogen pris, før en assurandør har kigget forbi.
Nogle selskaber har en max grænse på 5% for dækning af indbo i skur og værksteder. Dvs. er du nu cykelfreak og har cykler for 100.000, så skal du have en indboforsikring på mindst 2 millioner. Andre selskaber rører ikke sådan noget med en ildtang.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indboforsikringen dækker også tyveri af cykler, redskaber og værktøj fra aflåste skure og garager. Med afskrivning og selvrisiko forstås.
Men med de værdier der er i en hjemmebio, skal der laves en tillægsforsikring. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |