recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming fra pc via Pioneer VSX-921
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming fra pc via Pioneer VSX-921

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HollowSoul8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2015
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HollowSoul8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming fra pc via Pioneer VSX-921
    Sendt: 12-August-2015 kl. 18:23
Hej, og beklager på forhånd, hvis jeg har valgt at poste det forkerte sted.

Har for nylig opdateret pc'en til win10, og opdager i dag, at der under afspilning i Film og TV app'en er et streamings ikon. 

Trykker jeg på det, og vælger min VSX-921, skifter recieveren over på H.M.G. og jeg kan se mit tv også reagerer. Dog kan jeg kun se tidsindikatoren på tv'et, altså hvor langt jeg er i filmen og høre lyden fra filmen. Men intet andet billede, end det jeg lige har beskrevet.

Nu er mit dumme spørgsmål, har jeg mon indtillet noget forkert så det faktisk kan lade sig gøre at streame film direkte fra pc'en, eller er det simpelthen bare fordi den kun kan streame lyd? 

På forhånd tak!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 21:27
Forstærkere kan ikke streame video gennem DLNA. Kun lyd. Så det er derfor, du oplever dette. Træerne vokser desværre ikke ind i himmelen :)
Til top
HollowSoul8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2015
Sted: Aarhus
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HollowSoul8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 21:29
Mange tak. Så var der jo en god grund. ;-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2015 kl. 21:34

Du må streame til TVet i stedet for, og finde en løsning til lyden hvis du vil have den i Miltikanal.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu