|
Streaming fra pc via Pioneer VSX-921 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HollowSoul8 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2015 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2015 kl. 18:23 |
Hej, og beklager på forhånd, hvis jeg har valgt at poste det forkerte sted.
Har for nylig opdateret pc'en til win10, og opdager i dag, at der under afspilning i Film og TV app'en er et streamings ikon. Trykker jeg på det, og vælger min VSX-921, skifter recieveren over på H.M.G. og jeg kan se mit tv også reagerer. Dog kan jeg kun se tidsindikatoren på tv'et, altså hvor langt jeg er i filmen og høre lyden fra filmen. Men intet andet billede, end det jeg lige har beskrevet. Nu er mit dumme spørgsmål, har jeg mon indtillet noget forkert så det faktisk kan lade sig gøre at streame film direkte fra pc'en, eller er det simpelthen bare fordi den kun kan streame lyd? På forhånd tak!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forstærkere kan ikke streame video gennem DLNA. Kun lyd. Så det er derfor, du oplever dette. Træerne vokser desværre ikke ind i himmelen :)
|
|
![]() |
|
HollowSoul8 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2015 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
Mange tak. Så var der jo en god grund. ;-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du må streame til TVet i stedet for, og finde en løsning til lyden hvis du vil have den i Miltikanal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |