|
Udfald på Stofa |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2015 kl. 18:52 |
|
Vi havde et voldsomt udfald på stort set samtlige kanaler på Stofa her til aften. Det voldsomste udfald varede fra ca. 18:05 til ca. 18:10. DR1 så ud til at være mindst ramt, mens stort set alle andre kanaler vi checkede var mere eller mindre umulige at se på, hvis man da kunne se dem overhovedet.
Ville blot høre, om andre også bemærkede udfaldet eller om det var noget rent lokalt. EDIT: Ændret overskriften. Redigeret af azrael - 26-Oktober-2015 kl. 07:17 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Man kan da ikke kalde 5 minutter for et voldsomt udfald, det er da kun en kort afbrydelse. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Nu var det ikke længden af udfaldet, men "kvaliteten" af signalet jeg hentydede til. En ting er små glitches, men det her var tæt på totaludfald. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Signalet udeblev ganske rigtigt helt og aldeles. Pænt træls midt i 18 nyhederne
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
5 min er meget lang tid at undvære et TV signal. Et halvt minut er en kort afbrydelse. Prøv selv at glo på en sort skærm i 5 min ![]() |
||
![]() |
||
|
Tak for svaret. Så er jeg mere rolig. ![]() Det kan jo ellers godt tage sin tid at få gjort noget ved periodiske *lokale* fejl. |
||
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
kan da godt være der har været noget kortvarigt strømsvigt et eller andet sted på grund af tordenvejret Marc.
Men yousee ingen udfald herude på "bøhlandet" :-) Selvom jeg godt nok synes der var nogle skrald der lød til at være temmelig meget lige oppe over
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2412 |
|
Ja, specielt i den tidsalder vi lever i med kun 38 forskellige nyhedsudsendelser - faen stå i at misse en af dem og skulle vente en hel halv time på den næste.. ![]()
Du kunne jo lave noget andet end at glo på skærmen mens den er sort. Jeg har ikke gidet se nyheder de sidste 10 år, men det skal ikke afholde mig fra at tage empatihatten på og føle et eller andet for dine manglende fem nyhedsminutter - jeg håber du kommer igennem traumet..
![]() |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
I det hele tager så er det gået ned af bakke med kvaliteten hos Stofa.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Huh!? Fortæl endelig, måske kan jeg hjælpe dig
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
|
Ville lige høre, om andre (nok mest i Århus området) oplevede flere små udfald i går aftes? De var af ca. 10-15 sekunders varighed og der var direkte tale om signaludfald, da tv'et gik i sort og der stod "No signal" på skærmen.
Har kigget på Stofas driftsinformationsside, men der stod/står intet. |
||
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Umiddelbart har jeg intet på generelle problemer i Århus, ikke andet end et lille område uden signal omkring kl. 15.00 |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |