|
CBS all-access |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 19:07 |
Hej
Er der nogen der bruger CBS all-access? Jeg leder efter en lovlig og nemt måde at streame på uden at skulle vente på at materialet når på Netflix. CBS har en stor andel af det jeg gerne vil se, så det virker oplagt. Jeg kan bare ikke få lov til at starte min gratis demo-uge da jeg ikke kan få godkendt min betaling. Hvis der er nogen der kender en løsning lytter jeg gerne!
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du prøver vel at betale med Kreditkort.? Det kunne meget vel tænkes, at der kun accepteres betaling med US kort. Er det tilfældet kan der nok svært gøres noget ved det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Det er korrekt. Spørgsmålet er om der er nogen brugbar work-around. Jeg har læst om prepaid us creditcards, men jeg vil ikke købe nogen før jeg ved om det virker. Det er også muligt at der er andre måder at omgå den regional lock på. Mit problem er at CBS har ændret på verificeringen siden lanceringen, så det meste af det info google finder, gælder ikke mere.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo kommet dertil for udbyderne, at de må sikre sig at deres brugere befinder sig i de områder hvortil der er rettigheder, og det kan nemt gøres når det er kortbetaling, nemlig at udelukke kort som er uden for et bestemt geografisk område, så medmindre du har et US kort, kommes der ikke videre. Om det så kan gøres med den korttype du omtaler vides ikke, det er jo nok noget man derovre vil kalde et "fattig mands kort". Kan sådanne verificeres som det jo nok skal for at de kan sikre sig betaling.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det har ikke noget med verificering af betaling at gøre - det er forudbetalt, så der er ikke åbent hvis der ikke er penge på kontoen.
Det ville ikke være den første "forhindring" af denne type der blev omgået for at få adgang til noget der er frit tilgængeligt for nogen, men ikke andre. Jeg ville starte med at høre om andre har fundet en løsning, inden jeg selv bruger energi på at lede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |