|
Hvilken container |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2015 kl. 16:49 |
Hej,
Jeg har en wd live hub stående, som afspiller alle mine film, eller ikke alle. Jeg har nogle iso'er som den ikke vil æde. Jeg valgte iso, for at vi kunne sætte filmen på, og så afspiller den alle 15 Gurli gris afsnit. Hvilken løsning skal jeg kigge efter, når nu den ikke vil køre ISO filen. Laver jeg en mkv af skiven, så er hvert afsnit en fil. og da afsnitne er 5 minutter pr stk, giver det ophold, hvor jeg eller konen skal sætte et nyt afsnit på. Det vil jeg gerne undgå. ja det er et luksusproblem, men vil gerne have det løst alligevel
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan lave dem til mkv, og samle alle afsnittene med mkv merge, så de bliver til en mkv fil med alle 15 afsnit i.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvilket program? Har forsøgt med mkvtoolnix og ender kun ud med et afsnit på...
Mkvmerge leder mig ikke i retningen af et andet program. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ah du har ret, det hører sammen med mkvtoolnix.
der skulle det være muligt, ved ikke om det har noget med navngivningen af dine filer. Ellers kan dette måske bruges? Redigeret af JordanDK - 17-August-2015 kl. 18:56 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
3 gang lykkens gang. nu spillermkvtoolnix. ved ikke hvad jeg har gjort forkert før.
jeg laver alle de problemfyldte film om på den måde. Tak! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |