|
Ekstra sim-kort til data.. hos hvem? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2015 kl. 16:21 |
Jeg har erhvervet mig en iPad med mulighed for at bruge sim-kort, og det vil jeg så gerne gøre på den mest økonomisk mulige måde. Pt har jeg Fullrate, hvor har jeg 11 GB data, hvilket fint ville kunne deles af min telefon og iPad, men de tilbyder åbenbart ikke ekstra sim-kort på deres mobilabonnementer. Jeg er dog blevet tilbudt et abonnement med 5 GB data til 50 kroner om måneden til iPad'en fra dem.
Har i erfaringer med mobilselskaber som tilbyder datasplitning på et abonnement? Og i så fald, hvad betaler i?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
My søster betaler 29 kr om måneden hos Telmore, der bruger samme netværk som FullRate. Jeg har tidligere selv betalt 49 kr om måneden hos Call Me. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-August-2015 kl. 16:29 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
For hvor meget data?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Altså henholdvis 29 og 49 kr bare for at få lov til at dele data med det ekstra sim-kort?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4757 |
|
|
![]() |
|
Ok. Tak for input - lidt pebret pris, de 49 kr.
|
|
![]() |
|
Hej.
Hvis i kigger på mobil pakke priserne forstår i det måske bedre. I begge tilfælde galdt der om at finde et passende abbonnement til data til en tablet/PC, og så bruge de inkluderede minutter på mobilen. Det er langt billigre end to separate abbonnementer. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 17-August-2015 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan jo bruges Data deling (Mobilt Hotspot) fra Telefonen til Tablet, så er der ingen extra udgifter, bruger det selv når der er behov for det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hej. Det er en mulighed for nogle, men ikke hvis min søster er på arbejde og hendes søn bruger tabletten. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Csell: det er også et abonnement med 2 sim-kort jeg går efter, men jeg tror hele regnestykket er meget forskelligt teleselskaberne imellem. Jeg prøver at spore mig ind på hvor jeg kan få den bedste pakke henne.
Radiomanden: det er også hvad jeg gjort førhen, men jeg synes faktisk det er en træls løsning. Min iPad kommer til at være et arbejdsredskab i "felten" på mit studie, og så er det for bøvlet at rode med deling her og der. Desuden understøtter min iPhone ikke 4G (med TDC), som min nye iPad så gør. Men tak for input. |
|
![]() |
|
Hej.
Jeg ved ikke hvor stort dit behov for date er, det antal minutter du skal bruge. Min søster betaler 99 kr for 7 timer og 14 GB hos Telmore. Plus 29 kroner for datadeling. Det kan hun ikke få to separate abbonnementer for. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nu ved jeg ikke hvor svært det er på Apple, men på min Telefon skal der bare trykkes på et Ikon for at slå deling til og fra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |