|
GTC Cine |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 20:53 |
||
Da jeg ser mange film valgte jeg ca 5 måneder siden, at påbegynde at lave en lille hygge bio i en af mine stuer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu er jeg tæt på mål, der er stadigt mangler/rettelser men nu rummet brugbart og så må det sidste komme som det passer ![]() ::::::::::SETUP:::::::::: Receiver // Effektforstærkere
Højtalere // Subwoofer
Projector // Lærred
Anamorphic lens
Medie afspiller
Diverse
Kommende tilføjelser, rettelser, ændringer MK Tripoler udskiftes til Adam Audio GTC Prismasonic monteres ATMOS eller/og DTS X installeres Desværre har jeg ikke taget billeder af alt undervejs. (Beklager alle billeder ikke er lige gode) Dag 1: Før væg og mål af lærrede størrelse ![]() En "ikke håndværkers" forsøg på en baffelvæg ![]() Væggen er oppe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diverse close-ups ![]() ![]() ![]() Redigeret af michael1977 - 16-August-2015 kl. 21:35 |
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Flot lavt, lækker bio. Men hvor stort er dit rum?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
||
Det ser fanmde godt ud Michael..!
Glæder mig til at høre dine Adam'er... |
|||
![]() |
|||
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
||
Tak Vilstrup! Den måler ca 18 kvm så ikke den største.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak Strecker og tak for din hjælp, glæder mig til at se dit nye! Så finder vi en dag du kan komme op og høre dem
![]() |
|||
![]() |
|||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
||
Haha det er jo ikke størrelsen men gørelsen :-) Men er dit av udstyr placeret bagerst i dit rum i et hjørne eller? |
|||
![]() |
|||
||
Hahaha ja helt enig:-) Ja rack med av udstyr står til højre for projektoren bagest, så jeg ikke ser evt dioder/lys fra det:-)
|
|||
![]() |
|||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
||
Super lækker bio!! og flot strikket sammen.... Har du nogen udfordringer i form af nabo/underbo osv.? Det ligner du bor i lejlighed?
|
|||
![]() |
|||
||
Tak Vejrup:-) det har sku osse taget sin tid. Det er lejlighed men er så heldig at have erhverv under mig, og overboen har sin bio direkte over min, hvilket gør vi ikke bemærker hinanden ![]() Det hjælper osse VILDT meget at jeg har subben på SVS´s afkoblings "fødder", de tager ALT, så dem kan jeg kun anbefale! |
|||
![]() |
|||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
||
Det er da optimalt.! - men alt i alt ser det super lækkert ud...
|
|||
![]() |
|||
||
Ja lidt heldig er man da:-) igen tak! |
|||
![]() |
|||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
||
Hvor har du købt dine Adam højttalere og kunne du høre dem inden køb?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |