recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali 810 200w 1000kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali 810 200w 1000kr.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-August-2015
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali 810 200w 1000kr.
    Sendt: 14-August-2015 kl. 12:25
De bliver solgt til 1000 da mange købere springer fra..
Hej folkens :) Jeg har disse dejlige Dali højtalere til at stå jeg ikke kommer til at bruge.. Jeg ville høre om der var nogle der kunne have interesse i at købe dem? De står rigtig flotte, ud over der mangler et lille stykke af det ene hjørne..

Info om dem findes her:

http://www.dali-speakers.com/en-US/Loudspeakers-1/DALI-810.aspx

Pris: 1000,-                           -Nu skal de bare væk..

Redigeret af Thped - 18-September-2015 kl. 20:25
Til top
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 14:35
Er der slet ingen som kan bruge sådan nogle her? :O

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 20:01
du kan jo læse denne 11 år gamle tråd og genoverveje prisen: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17099&PN=0&TPN=2
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 17:05
Du må endelig sige til hvis du finder dem billigere et sted :)

Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Thped Thped skrev:

Du må endelig sige til hvis du finder dem billigere et sted :)

http://lmgtfy.com/?q=dali+810
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:15
Du kan købe min skoda 105L til 150.000. den findes ikke billigere på DBA. Det må da være et kvalitetstegn:-)

Det er ikke for at ødelægge dit salg, men du skal nok ikke forvente at få 2000 for dem. De fleste googler før de køber og kan læse sig frem hvad andre mener om højttaleren. At der ikke er andre til slag er ikke nødvendigvis et tegn på kvalitet. 

Redigeret af slumbert - 21-August-2015 kl. 21:18
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:25
Jeg har haft 2 bud på 1800, hentet med det samme.. Jeg vil bare ikke stå i minus. Og nu hvor jeg har rigeligt med plads, kan jeg jo lige så godt prøve mit bedste for at hente så meget som muligt på dem.

Og hvad en B&W fanatiker, der køber højtalere til 40.000, skriver om mine højtalere er ikke noget jeg vil gå ud fra..
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 10:20

Jeg har haft 2 bud på 1800, hentet med det samme.. Jeg vil bare ikke stå i minus. Og nu hvor jeg har rigeligt med plads, kan jeg jo lige så godt prøve mit bedste for at hente så meget som muligt på dem.

Og hvad en B&W fanatiker, der køber højtalere til 40.000, skriver om mine højtalere er ikke noget jeg vil gå ud fra..

Hvis du læser på forskellige forums, vil du opdage at det er Dali folk der kritisere den model du har til salg.
Hvem andre end dem, må have den bedste viden.

Hvis du er så heldig at der er 2 der har budt 1800 kr, hvorfor er de så ikke solgt endnu.
Til top
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 14:18
Det spørgsmål du lige har stillet mig har du allerede svaret på :)
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 14:37

Det spørgsmål du lige har stillet mig har du allerede svaret på :)

Hvis du ikke vil sælge dem for 1800,- fordi du så taber på dem, tjae så har du købt dem for dyrt, for du får ikke mere.

Vil du ikke sælge dem for 1800,- får du dem aldrig solgt.

De går for mellem 1000,- & 1500,- for et sæt i perfekt stand

Men nogle folk vil også hellere brænde inde med ting, end tabe på dem
Til top
Thped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thped Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 11:36
Selvom folk sviner ens ting til, er det stadig et par gode Højtalere.. Misundelse er en grim ting..
Og så er 1300 billigt!
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 10:41

Selvom folk sviner ens ting til, er det stadig et par gode Højtalere.. Misundelse er en grim ting..
Og så er 1300 billigt!
Folk sviner dig ikke til, de kommer bare med kolde facts.

Nu kommenterede folk også på dem,da de kostede 2000 kr og ikke at du lige har sat dem ned til 1300 kr.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu