|
Opsætning af Nad T757 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2015 kl. 20:46 |
Jeg tog "chancen" med en T757 for kammeraten. Eller det vil sige han vil egentlig hellere have min A830 og jeg har da ikke blankt afvist - MEN jeg har altså problemer med at sætte den Nad op. (Har aldrig eget en før).
Så jeg må spørge jer til råds. Jeg kan ingen lyd få ud af min subwoofer. I opsætningen er sub sat på on. Jeg har udfra manualen sat mit kabel i Pre-Audio Sub og har testet i Audio in også. I pre-out brummer den som en gal, mens den intet siger i Audio in. Højtalere er alle sat til small og med 80 cross. Nogen råd?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Audio in skal den intet sige. Du forbinde to indgange med hinanden. Pre out SW, skulle gerne give dig subsignalet. Er der konstant brummen er der noget galt med forstærkeren! Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jamen så må jeg konstatere der er noget galt med forstærkeren.
|
|
![]() |
|
Jeg har fjernet triggerkablet og kører kun subkabel nu.
Nu står den da ikke og brummer, men forbliver slukket. Som er lfe ikke aktiveret |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Kør testtoner ud i subudgangen og sørg for at sub står til at tænde på æydsignal.
Klaus |
|
![]() |
|
Hmm det viste sig at være mit nye subkabel der er i stykker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |