recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: iPhone 5 64GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: iPhone 5 64GB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: iPhone 5 64GB
    Sendt: 20-August-2015 kl. 19:44
Har en sort iPhone 5, 64GB købt december 2013 så stadig lidt garanti på den. Kan medfølge org. Apple sort læder cover.

Der er montert panzerglass så ingen skrammer på glasset, utrolig fin stand

Hvad kan den være værd?

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 10:05
Jeg gav 2000 for en brugt sort 64GB iPhone 5 sidste år i November. Den var fra november 2012, men næsten ikke brugt da vedkommende havde fået en fra sit job og haft den jeg købte til at ligge i skuffen - headsettet havde heller aldrig været i brug.
Der var cover og en beskyttelsesfolie på skærmen - dog ikke panzerglass. Den var som ny, også batterimæssigt.

Så et sted mellem 2000 og 2500 - restgaranti hjælper jo altid på prisen - er et gæt på en pris herfra.

Til top
runemacca Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2007
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér runemacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:13
Jeg køber den gerne hvis du vil af med den?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu