|
V: iPhone 5 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2015 kl. 19:44 |
Har en sort iPhone 5, 64GB købt december 2013 så stadig lidt garanti på den. Kan medfølge org. Apple sort læder cover.
Der er montert panzerglass så ingen skrammer på glasset, utrolig fin stand
Hvad kan den være værd? |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gav 2000 for en brugt sort 64GB iPhone 5 sidste år i November. Den var fra november 2012, men næsten ikke brugt da vedkommende havde fået en fra sit job og haft den jeg købte til at ligge i skuffen - headsettet havde heller aldrig været i brug.
Der var cover og en beskyttelsesfolie på skærmen - dog ikke panzerglass. Den var som ny, også batterimæssigt. Så et sted mellem 2000 og 2500 - restgaranti hjælper jo altid på prisen - er et gæt på en pris herfra. |
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg køber den gerne hvis du vil af med den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |