|
forumseneste viser ikke nye indlæg! |
Besvar |
Forfatter | ||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2015 kl. 07:02 |
|
Som overskriften siger
Win 8.1 på IE11 og Chrome.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tving en opdatering igennem på browserne. På Windows er det normalt Ctrl+F5 når den viser siden. Alternativt slet browserens midlertidige filer (cache). /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er en fejl. Vi kigger på det. |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lars.
På min mobil får jeg ikke længere disqus indlæg frem! Der vises i toppen af artiklen, hvor man indlæg der er, men selv disqus kommer slet ikke frem, længere nede på siden. Og JA, jeg har prøvet at slette cache'n. M.v.h. |
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fejlen med forum-emner er rettet. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
På en mobil med Windows 8.1, eller? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep...
M.v.h. |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej alle.
Så har vi fundet og forsøgt rettet fejlen. Det var en fejl i core af vores CMS. Vi har nu lagt et fix på som ifølge andre sites virker. Hvis i mod forventning stadig oplever at "forum seneste" og forum widget på forsiden ikke opdateres, så skriv endeligt.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forum seneste opdateres ikke på min telefon med Firefox som browser.
|
||
kim80
Ny bruger Oprettet: 04-September-2012 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I "gamle" dage var der et RSS feed på seneste forum tråde.
http://www.recordere.dk/_rss/forum.aspx (vistnok) Det er som om at dette er stoppet med at fungere - og genererer i stedet nyheder fra forsiden. Jeg har forsøgt at søge om der er kommet et nyt feed til seneste nyheder i forumet, men kan ikke rigtig finde noget. Er det en feature der kommer igen?
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har fået rss feed på forum til at virke?
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |