|
Panasonic TX50AW304 |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
Lady ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2015 kl. 00:42 |
||
For år tilbage købte vi 3 Stk Beovision 7-32 TV. Nu er vi kørt fast i bokse og scartkabler m.v.
Har derfor besluttet at købe 3 ens tv med twintuner og 3 USB harddiske. Fundet Panasonic TX50AW304 med Twintuner, til en rimelig pris på nettet. Da jeg af helbredsmæssige årsager ofte har brug for at ligge ned og se TV, skulle disse USB harddiske gerne kunne flyttes mellem de 3 ens TV. KAN DE DET? Samtidig er jeg også interesseret i at vide, hvor mange (antal) optagelser, jeg kan time på hver harddisk. Og om jeg kan time flere uger frem i tiden? Håber der er en i dette forum, der kan hjælpe med svar på mine spørgsmål. Jeg har downloadet brugervejledning på TV, men bliver ikke klogere af det. |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er IKKE muligt at flytte en HDD til et andet TV, den krypteres til det TV der har optaget den. Tja, hvad fylder en optagelse, omkring 5-6 GB/Time. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Som Radiomanden skriver, så kan du ikke fysisk flytte harddiskene mellem TV'ene. D.v.s. at det kan du godt, men du vil ikke kunne se optagelserne. Det som man derimod kan, på Panasonics TV er, at du på TV "B" og "C", vil kunne se optagelserne fra TV "A"s harddisk, hvis de alle er forbundet til dit (trådløse)netværk. Og du vil selvfølgelig også kunne se optagelserne fra TV "B", på TV "A" og "C". Håber det giver mening?
Du kan time alle de udsendelser du vil!
Du kan time lige så langt frem, som TV-guiden tillader. Ofte er det en uge frem - alt efter, hvilken TV-udbyder du benytter. Vil du time længere frem, kan du gøre dette manuelt. M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Hvor har i iøvrigt fundet den Panasonic model? Det er en udgået model, ligesom det ikke ser ud til, at den har mulighed for optagelse på harddisk? M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Hvis det har Twin Tuner, så må det vel kunne optage, ellers er der da ingen mening med Twin Tuner.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Lady ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2015 Status: Offline Point: 43 |
||
Jeg har fundet det under Hi-fi priser.dk, Computersalg.
Men løser ikke mit behov. Idag har jeg en maximumboks med harddisk en B&O harddiskoptager sluttet til det samme Tv. Derved mulighed for at se samtidig med at jeg optager to andre programmer på samme tv. Det er mit behov. Grunden til, at vi nu vil ændre det hele i huset er, at Yousee stopper med det analoge til januar. Så er min harddiskoptager færdig. Orker ikke en boks mere foran denne. Samtidig vil vi gerne have nogle større TV alle tre steder. Ikke mulighed for at de kører på nettet. |
|||
![]() |
|||
||
Havde håbet på den løsning, st jeg bare kunne flytte rundt med USB stik/harddisk.
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
||
Hej.
Hvis jeg må foreslå en lidt anden løsning vil jeg foreslå en separat DVB-C boks der kan flyttes rundt mellem TV'ene. De fås både med indbyggede harddiske eller med tilslutning til USB hardiske. Og ja. Hvis man køber 3 af de rigtige DVB-C bokse, vil man kunne flytte optagelserne på en USB harddisk fra den ene boks og til en anden af boksene. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 25-August-2015 kl. 08:42 |
|||
![]() |
|||
||
Hvorfor flytte fysisk på harddiskene, når man kan se optagelserne på de andre TV, via netværk!? Hvis du køber 3 Panasonic TV, med twintuner, så kan du optage 3(!) forskellige programmer, samtidig med at du ser noget andet.... M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Nå ja, og kigger du på computersalg, så står der at TV'er udgået...
Men der findes andre Panasonic med twintuner. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Er du sikker på det.
Jeg kan altså lægge det i indkøbskurv |
|||
![]() |
|||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
||
Jeg tror nok at nogle af Panasonics TV kan sættes op sådan, at programmer der er optaget på det ene Pana TV kan tilgås og ses fra et andet Pana TV, hvis ellers de begge er på netværk. Så omgår man problemet med at diskene ikke kan flyttes fra det ene TV til det andet. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |