|
plex Chromecast og Digital lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2015 kl. 17:55 |
Hej
jeg var lige ved at teste plex på min chromecast, og opdager at lyden ikke er digital ? jeg er er 99,99 % sikker på at den var digital før opdateringen af plex ??? min chromecast er sat i en hdmi indgang på min onkyo reciever. er det det fordi jeg ikke længere har plex pass eller er det nogle indstillinger der skal ændres ????
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er ikke kommet til at slå noget transcoding af lyden til i app'en? Eller også er det sket i forbindelsen med opdateringen.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har sat hak i acc og ac3 lyd under indstillingerne
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |