recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skøre Cambridge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skøre Cambridge

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skøre Cambridge
    Sendt: 25-August-2015 kl. 18:40
Det er da helt skørt at Cambridge Audio kommer med en ny serie af suround ressivere der koster 16.000kr men hverken har Atmos eller DTS:X og ikke preout.

Regner de virkelig med at de kan sælge den?

Det skal lige siges jeg selv en AZUR 551R V2 som lyder fantastisk og glæede mig til at kunne opgradere når Crambridge kom med nyt (Er glad for den engelske lyd)

;O(

Hilsen Jonas Bojer

Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 19:02
Ja, jeg er så småt selv ved at overveje en ny surroundreceiver, men det bliver heller ikke Cambridge. Manglen på preout, udover til fronterne på den dyreste, er uforståelig i den prisklasse.

Jeg har ellers en god Cambridge Azur 851A og ligeledes en Cambridge Azur 740C CD-afspiller.

Mvh. Jørgensen
Til top
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2014
Sted: Danmark
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 08:43
Har selv en lille 340A i stuen, og ja de spiller super fedt, og ville vildt gerne have de nye modeller i bioen, men sku ikke når de springer over noget så stort som Atmos og Dts:X det er helt godnat!!!
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 10:38
Der er masser af andet end det fra hk
Til top
Strand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2009
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 10:49
Wow virkelig. Du er godt nok veloplyst.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 13:43
Hahaha..

Hej Strand. Og som bonus info. Tak for snakken om Stello fra år tilbage. Fik jo skaffet en fra Vassago, still going strong.

Beholdte du din ?
Til top
Strand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 14:05
Beholdte den et godt stykke tid, men har den ikke mere. Dejlig forstærker. SE versionen hvis jeg husker rigtigt?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Der er masser af andet end det fra hk

Handler ikke i hk fandt en fransk butik der gav 40% på prisen ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 15:57
Fransk butik med et hemmeligt navn?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 16:11
Strand:

Det var SE ja og nu ?

Jonas:

Tak
Til top
Strand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 17:07
Der har været lidt forskelligt forbi siden, men lige nu hænger jeg fast ved noget Vincent grej, pris ydelse er imponerende

Jonas Bojer sorry for off topic..

Redigeret af Strand - 26-August-2015 kl. 17:20
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Strand Strand skrev:

Der har været lidt forskelligt forbi siden, men lige nu hænger jeg fast ved noget Vincent grej, pris ydelse er imponerende

Jonas Bojer sorry for off topic..

OFF er oki men Vincent laver vel ikke surround?

Hilsen Jonas Bojer

Redigeret af Jonas Bojer - 26-August-2015 kl. 17:52
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu