|
Skøre Cambridge |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2015 kl. 18:40 |
Det er da helt skørt at Cambridge Audio kommer med en ny serie af suround ressivere der koster 16.000kr men hverken har Atmos eller DTS:X og ikke preout.
Regner de virkelig med at de kan sælge den? Det skal lige siges jeg selv en AZUR 551R V2 som lyder fantastisk og glæede mig til at kunne opgradere når Crambridge kom med nyt (Er glad for den engelske lyd) ;O( Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg er så småt selv ved at overveje en ny surroundreceiver, men det bliver heller ikke Cambridge. Manglen på preout, udover til fronterne på den dyreste, er uforståelig i den prisklasse.
Jeg har ellers en god Cambridge Azur 851A og ligeledes en Cambridge Azur 740C CD-afspiller. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Har selv en lille 340A i stuen, og ja de spiller super fedt, og ville vildt gerne have de nye modeller i bioen, men sku ikke når de springer over noget så stort som Atmos og Dts:X det er helt godnat!!!
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Der er masser af andet end det fra hk
![]() |
|
![]() |
|
Strand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2009 Status: Offline Point: 74 |
Wow virkelig. Du er godt nok veloplyst.
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Hahaha..
Hej Strand. Og som bonus info. Tak for snakken om Stello fra år tilbage. Fik jo skaffet en fra Vassago, still going strong. Beholdte du din ? ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Handler ikke i hk fandt en fransk butik der gav 40% på prisen ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Fransk butik med et hemmeligt navn?
|
|
![]() |
|
Strand:
Det var SE ja ![]() Jonas: Tak ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Der har været lidt forskelligt forbi siden, men lige nu hænger jeg fast ved noget Vincent grej, pris ydelse er imponerende
![]() Jonas Bojer sorry for off topic.. Redigeret af Strand - 26-August-2015 kl. 17:20 |
|
![]() |
|
OFF er oki men Vincent laver vel ikke surround? Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 26-August-2015 kl. 17:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |