|
S: HFX mini |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2015 kl. 09:59 |
Mit mediecenter (yousee) vil ikke boote (fejl på harddisk).
Jeg sælger derfor stumperne til højest bydende. Kabinet: HFX mini i børstet stål Harddisk: 2 * 1,5 TB Dvd-brænder Kortlæser Anlægget blev købt hos MM Vision for ca. 4 år siden. Befinder sig i Greve Redigeret af poul-r - 27-August-2015 kl. 10:01 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket bundkort, CPU, grafikkort (hvis det er der).
|
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Jeg skal kigge efter nogle papier.
Navnet på anlægget: Vision Mediacenter 550 |
|
![]() |
|
Jeg fandt dette gamle link:
http://bricksite.com/home-media/media-center?catalogue_selected=159000_19011 Redigeret af poul-r - 27-August-2015 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Hvor meget har du hevet ud af kabinettet? Kunne godt være interreseret(minus harddiske dog, men dem burde du også kunne komme af med nemt ved siden af)
|
|
![]() |
|
Det eneste jeg har gjort er at tage cam-kortet ud, da jeg kunne bruge det andet steds.
Jeg har ingen teknisk indsigt, så jeg piller ikke ![]() |
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
:)
Hvad vil du have for hele computeren i såfald, minus harddiske.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke nogen idee.
Du må komme med et bud, så lader jeg den stå åben i 14 dage. Så handler jeg med højest bydende. |
|
![]() |
|
Jeg springer fra i såfald, gider ikke vente 14 dage på en defekt computer ;).
Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
OK,
14 dage er også i overkanten, en uge må være nok. |
|
![]() |
|
Så ser vi om jeg husker at tjekke tråden om en uge ;)
|
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 193 |
starter med 500kr så
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |