|
Anbefal HT.Omskrifter til 2 forstærkere |
Besvar |
Forfatter | |
isaac
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2015 kl. 03:11 |
Hej. Jeg har lige brugt et par minutter til at kigge på forskellige omskiftere til højttalere.
Jeg har brug for en omskifter(hvis den hedder det præcis), til at koble mine front-gulvhøjttalere til 2 forstærkere, surroundreceiveren og den integrerede stereoforstærker. De kan desværre ikke integrere sammen, hvorfor jeg må skifte imellem de 2 hver gang ved at skifte kabler frem og tilbage så fronterne er koblet først til den ene så til den anden. Det er uholdbart. Bedste løsning er klart at opbygge et system hvor fronterne er koblet til et samlet lydsystem hvor det hele er integreret både stereo og surround, men indtil da må jeg nøjes med en løsning som aktivt skifter forstærker alt efter hvilken der er tændt. Og selvklart skal de ikke begge 2 kunne tændes og sende signal samtidigt. Det vil sikkert kortslutte hele lejligheden :P. Der er godt nok mange forskellige slags på markedet. Kan i anbefale en specifik boks? Det er ikke bare et link jeg vil have, det er også en klar anbefaling. Forestiller mig 300-600kr til boksen. Desværre er der ingen løsning til at samle stereo og surroundreceiveren sammen, de har ikke de rigtige udgange.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig efter Dynavox AMP-S.
Koster 900 kr hos elektronik lavpris, men er billigere i Tyskland! Klaus |
|
isaac
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var godt nok pebret. Begge mine forstærkere har en værdi af 1700-2200kr hver.
Jeg må lige kigge og se om der ikke er noget billigere Klaus. Jeg tror jeg fandt én til 100Euro for et par måneder siden på Amazon.de. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at Google Dynavox AMP-S., så dukker der billigere priser op fra Tyskland.
Klaus |
|
isaac
Funktioner
Tak(0)
|
Den vil gøre tricket ikke?
Redigeret af isaac - 09-September-2015 kl. 03:02 |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det er netop sådan en.
Denne kan gøre det helt automatisk ved hjælp af 12V trigger fra en forstærker: http://www.dodocus.de/UBox3A.htmlhttp://www.dodocus.de/UBox3A.html Men den koster noget mere..... Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |