|
K: Amazon Fire TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2015 kl. 18:42 |
Ovenstående købes send en pb med din forventede pris
Redigeret af hifreak - 07-September-2015 kl. 18:42 |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg fandt en sprit ny og ubrugt på Ebay.de for et par måneder siden, der kostede 88€ inkl. forsendelse.
Så denne vej kan anbefales, hvis der ikke er nogen herinde der melder sig på banen. De varmeste anbefalinger herfra i forhold til FireTV!
|
|
![]() |
|
Kan jeg godt se, men var det ikke et Stick du købte? |
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Nej, som jeg skriver var der tale om FireTV.
|
|
![]() |
|
Det var dælme billigt var det en auktion eller køb nu?
|
|
![]() |
|
Det var en auktion, hvor jeg havde budt op til 81€, men den røg så for 79 + 9€ til forsendelse.
Gad ikke rigtig byde højere på nogen, da jeg så bare havde købt en i Mediamarkt lige over grænsen.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
fire tv spiller bare med TVMC (kodi)...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |