recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Webhallen - anbefalinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Webhallen - anbefalinger?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Webhallen - anbefalinger?
    Sendt: 12-September-2015 kl. 15:13
Har I gode anbefalinger til Webhallen?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 15:57
Mener der har været meget vrøvl med den gennem tiden.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 18:01
Jeg har handlet med dem 4-5 gange og fået byttet nogle ting hos dem også. Ingen problemer overhovedet. Og meget hjælpsomt personale i den fysiske forretning. Så kan kun Anbefale dem. Og nej jeg arbejder der ikke.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 18:47
Jeg har købt min ps4 der. Ingen problemer overhovedet. Endda fået rigtig fin kundeservice efter midnat via facebook
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 11:00
Jeg har handlet med dem et par gange. Har fået varerne alle gangene, men har ikke altid fået en faktura via e-mail.
Det virker en smule tilfældigt det hele, men de har gode priser :) 

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 12:30
Mener også jeg har købt et grafikkort der samt nogle andre ting. Bundkort viste sig at være defekt, det krævede lidt påståenhed at få dem til at kigge på det og bekræfte det var bundkortet, men til sidst var de hjælpsomme. Så en ok anbefaling herfra.
Mvh.

Casper
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 10:45
Har også kun positive oplevelser!
miri
Til top
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 12:34
Har handlet der et par gange, bl.a. ved køb af mac mini og nogle airplay højttalere, det har været en positiv oplevelse hver gang
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 16:49
Har også handlet der en håndfuld gange uden problemer Thumbs Up
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 18:12
Købte et wakeup light fra philips, hvor de blev ved med at skyde leveringen trods de havde trukket pengene.

Kender andre der har handlet derfra uden problemer.
MORE BASS
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2015 kl. 11:05
Der er desværre mange som ikke følger dansk lovgivning og trækker pengene før varen er sendt.

Apple er nok den største spiller, som ikke følger den lovgivning og som nægter at gøre det selv efter flere henvendelser.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2015 kl. 08:36
købte et ducky shine 3 hos dem, det eneste man skal være opmærksom på, er at det tager lidt tid at få varen, da de sender fra sverige (mener jeg) mit Ducky var kommet fra et lager i Norge, så til Sverige, og til mig, det tog 3 dage istedet for levering næste dag, som når man f.eks. bruger Proshop.

Men varen var der ingen problemer med, og havde et problem med en uheldig støbt keycap, så tog fat i dem, og de ville også fint bytte, men havde i mellemtiden fået fat i Duckys repræsentant i norden, og han sendte bare en stak keycaps med posten.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu