|
Webhallen - anbefalinger? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2015 kl. 15:13 |
Har I gode anbefalinger til Webhallen?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener der har været meget vrøvl med den gennem tiden.
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Jeg har handlet med dem 4-5 gange og fået byttet nogle ting hos dem også. Ingen problemer overhovedet. Og meget hjælpsomt personale i den fysiske forretning. Så kan kun Anbefale dem. Og nej jeg arbejder der ikke.
![]() |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har købt min ps4 der. Ingen problemer overhovedet. Endda fået rigtig fin kundeservice efter midnat via facebook
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeg har handlet med dem et par gange. Har fået varerne alle gangene, men har ikke altid fået en faktura via e-mail.
Det virker en smule tilfældigt det hele, men de har gode priser :) |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Mener også jeg har købt et grafikkort der samt nogle andre ting. Bundkort viste sig at være defekt, det krævede lidt påståenhed at få dem til at kigge på det og bekræfte det var bundkortet, men til sidst var de hjælpsomme. Så en ok anbefaling herfra.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Har også kun positive oplevelser!
|
|
miri
|
|
![]() |
|
M. Olsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 32 |
Har handlet der et par gange, bl.a. ved køb af mac mini og nogle airplay højttalere, det har været en positiv oplevelse hver gang
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Har også handlet der en håndfuld gange uden problemer
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Købte et wakeup light fra philips, hvor de blev ved med at skyde leveringen trods de havde trukket pengene.
Kender andre der har handlet derfra uden problemer.
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Der er desværre mange som ikke følger dansk lovgivning og trækker pengene før varen er sendt.
Apple er nok den største spiller, som ikke følger den lovgivning og som nægter at gøre det selv efter flere henvendelser.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
købte et ducky shine 3 hos dem, det eneste man skal være opmærksom på, er at det tager lidt tid at få varen, da de sender fra sverige (mener jeg) mit Ducky var kommet fra et lager i Norge, så til Sverige, og til mig, det tog 3 dage istedet for levering næste dag, som når man f.eks. bruger Proshop.
Men varen var der ingen problemer med, og havde et problem med en uheldig støbt keycap, så tog fat i dem, og de ville også fint bytte, men havde i mellemtiden fået fat i Duckys repræsentant i norden, og han sendte bare en stak keycaps med posten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |