|
hvilken surround reciever? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lovebuine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2015 kl. 20:41 |
har idag en Pioneer vsx 1019, mit setup 5.1 med 1 tilhørende subwoofer.
jeg synes ikke der er drøn nok på. og mine front højtaler er ellers jamo 18" bass dog har Pioneer en ny model vsx 1130, men er bange for den ikke er kraftig nok. hvad skal man vælge til fornuftige penge? ml 5-8k?
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb noget med pre-out, så du kan smide noget effekt på.
|
|
![]() |
|
lovebuine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
min pioneer vsx 1019 har pre out og subwoofer tilsluttet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Når der ér pre-out på sin Pioneer, og hvis du ellers er glad for den, så ville jeg gøre, som Werner foreslår - bruge dit budget på en effektforstærker. Gerne en brugt!
Så vil jeg garantere dig, at dine Jamo'er vækkes til live. Med en effektforstærker vil du få en helt anden kontrol over dine Jamo'er, som ingen surroundreceiver kan give dig, da de ganske ikke har samme krafter og styring. M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har lige kigget på et billede af VSX1019 - den har IKKE pre-out! Kun til subwoofer...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Men den har noget så eksotisk som
Sirius Satelite Radio Yes Hvad i alverden er det for en størrelse? |
|
![]() |
|
ohhh jeg troede en pre-out var en pre-out, ja så bliver jeg nok nød til at skifte til en større model
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Jeg mener 1019 har zone2. Synes at have læst det kan bruges. Men om jeg er galt på den, er jeg sikker på Henrik er i stand til at svare på :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Prøv at fortæl, hvad hele dit setup består af.....
Klaus |
|
![]() |
|
min front højtalere er 2 stk cerwin vega med 18" bass, kæmpe store. baggrund et sæt satelit højtalere med subwoofer jamo og så en ekstern subwoofer også.
hvis jeg spiller alm stereo, så levere den ikke nok synes jeg.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Det var ikke videre konkret, har det nogle modelnumre?
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Cerwin Vega eller Jamo fronter? Du skriver begge dele?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |