recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken surround reciever?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilken surround reciever?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
lovebuine Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-September-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovebuine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken surround reciever?
    Sendt: 16-September-2015 kl. 20:41
har idag en Pioneer vsx 1019, mit setup 5.1 med 1 tilhørende subwoofer.
jeg synes ikke der er drøn nok på.
og mine front højtaler er ellers jamo 18" bass
dog har Pioneer en ny model vsx 1130, men er bange for den ikke er kraftig nok.

hvad skal man vælge til fornuftige penge? ml 5-8k?
Til top
wernermeyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2013
Sted: Aarhus
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wernermeyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 00:11
Køb noget med pre-out, så du kan smide noget effekt på.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovebuine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 07:21
min pioneer vsx 1019 har pre out og subwoofer tilsluttet
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 10:46
Når der ér pre-out på sin Pioneer, og hvis du ellers er glad for den, så ville jeg gøre, som Werner foreslår - bruge dit budget på en effektforstærker. Gerne en brugt!
Så vil jeg garantere dig, at dine Jamo'er vækkes til live. Med en effektforstærker vil du få en helt anden kontrol over dine Jamo'er, som ingen surroundreceiver kan give dig, da de ganske ikke har samme krafter og styring.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 10:48
Har lige kigget på et billede af VSX1019 - den har IKKE pre-out! Kun til subwoofer...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 10:56
Men den har noget så eksotisk som

Sirius Satelite Radio     Yes

Hvad i alverden er det for en størrelse?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovebuine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 13:30
ohhh jeg troede en pre-out var en pre-out, ja så bliver jeg nok nød til at skifte til en større model
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 13:36
Jeg mener 1019 har zone2. Synes at have læst det kan bruges. Men om jeg er galt på den, er jeg sikker på Henrik er i stand til at svare på :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 13:39
Prøv at fortæl, hvad hele dit setup består af.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lovebuine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 14:49
min front højtalere er 2 stk cerwin vega med 18" bass, kæmpe store. baggrund et sæt satelit højtalere med subwoofer jamo og så en ekstern subwoofer også.

hvis jeg spiller alm stereo, så levere den ikke nok synes jeg.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 15:18
Det var ikke videre konkret, har det nogle modelnumre?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2015 kl. 15:28
Cerwin Vega eller Jamo fronter? Du skriver begge dele?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu