|
S: Asus bærbar + Samsung 2½" USB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2015 kl. 23:15 |
Jeg sælger ud af mine sager, da det begynder at fylde lige rigeligt på skrivebordet. Det er modellen med C2D U7300 og opgraderet til 4GB RAM og en 500GB HDD. Der er stadig Win 7 Home Premium nøgle i bunden, men jeg kan ikke finde skiverne til den. Den har en hakke i det ene hjørne, en rids i højre side under tastaturet samt slitage på mussepladen, men musen virker fint til trods. Begge dele kan ses på billederene. Udover er der brugsridser og brugsspor, da det jo ikke er en ung sag. Jeg kan lige så godt være ærlig. Den er ikke lydløs, men den larmer dog ikke som en jetjager. Jeg har haft tastaturet af, for at rense den indeni, så ingen støv. Og det er jo en aldrende CPU, så den klarer ikke hvad som helst. Den kan dog klare YouTube i 720p. Sælges for 500kr ![]() ![]() ![]() ![]() Samsung G2 Portable 500GB 2½" USB 2.0 HDD Den kan trække strøm fra en enkel USB-stik, så den god som disk til et TV, der kan optage til USB enheder (som de fleste nyere kan), eller som nem transport, hvis du skal have filer med over til vennerne. Sælges for 250kr ![]() ![]() Det er først til mølle og ikke auktion. Tingene kan afhentes i Hillerød eller sendes med posten (G-porto). Betaling kan ske kontant ved afhentning eller MobilePay, Swipp eller bankoverførsel ved post. Køber betaler forsendelse.
Redigeret af Nagash - 17-September-2015 kl. 23:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |