|
Chromecast & DTS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2015 kl. 15:25 |
Hey håber en måske kan hjælpe mig :)
Jeg har en Chromecast koblet til min forforstærker som selvfølgelig understøtter DTS osv. Når jeg prøver at streame en film med DTS lyd til Chromecasten, FX. via. Localcast app'en på en Android mobil, så fejler den og vil ikke afspille. Alt med Stereo og Dolby Digital kører fint igennem. , Nogen som ved hvad man kan gøre anderledes? Eller understøtter Chromecast bare ikke DTS passprhough? Har ikke ikke kunne finde nogen spec på googles site... God weeekend :)
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Chromecast understøtter ikke dts. Dts skal transcodes til aac eller Dolby digital
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Æv. Ved du om nexus player gør, eller andre lign streamings produkter?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4074 |
Det ved jeg desværre ikke. Kører kun med Windows baseret mediacenter pga. Alle lydformater og netflix apps i sammen maskine. Og løb surt i chromecast
|
|
![]() |
|
OK, tak for din tid :)
|
|
![]() |
|
Nexusplayer lydformat https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus/bttWxRd8PVw
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |