|
Sony vpl-HW10 + lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 20:01 |
Sælger min projektor + Lærred, da jeg flytter og min nye stue desværre er for besværligt at mørklægge.
Pris: HBO 5500 udløber fredag den søndag den 23. kl 22. Projektor: Den har en helt ny pære som har kørt i under 10 timer. Prisen på pæren er 1500 og købt hos qualitylamps.eu, som sælger OEM pærer der er identiske med sony original pærer. Jeg blev nødt til at købe ny pære før salg for at sikre mig at projektoren var funktionel. Projektoren er professionelt kalibreret, men med den forrige pære. Der medfølger original indpakning, kvittering, certifikat på professionel kalibrering og kvittering på den nye pære. Jeg har stadig den gamle pære, men den virker ikke mere. Lærred: Optoma 92' manuelt begynderlærred, med sort maskering og 50 cm dropdown. Lidt buet i siderne, som alle andre rullelærreder. Kassetten er hvid og det har huller til ophæng på væg og i loft. Billeder er på vej, men jeg står lige i flytterod og renovering, så jeg reagerer ikke så hurtigt. Redigeret af slumbert - 10-August-2015 kl. 20:52 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opsedasse
er prisen sat for højt?
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Hvor?
|
|
![]() |
|
solgt
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |