recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer vs højtaler stof
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer vs højtaler stof

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-April-2012
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer vs højtaler stof
    Sendt: 21-September-2015 kl. 21:18
Hej

Er det mulig selv at lave sin egen sub front med stof uden tab af effekt.og hvis, hvilket stof er bedst.. er træt af den klodset metal knolds der sidder på fra ny

vh

NJ
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 21:46
Hvad er det du tror du mister ved at smide stof på fronten af din sub?
Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 21:50
har en teori at stoffet måske kunne virke som en modstand for trykket.. derfor jeg spørg .. da poirten vender fremaf til
NJ
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 22:57
Du kan roligt gå i gang med at konstruere en ramme af træ med højt. Stof

Du vil ikke opleve nogen hørbar forskel.
MORE BASS
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 23:44
Jeg har efterlyst en stoframme til svs sv2000 hos svs. De afviser at der kommer en fra deres side af, selvom de har lavet en til sb1000.
Finder du en god løsning, må du meget gerne opdatere tråden, da jeg virkelig gerne ville af med den grimme havelåge der selv:)
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Online
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 08:47
Det kan du sagtens. Biltema har det til små penge. Bruger det selv

Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 16:46
når jeg lavede den selv :)

https://billedeupload.dk/images/3PnuK.jpg
NJ
Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 16:47
NJ
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 17:35
Hvad har du brugt som "dutter"? Altså til at klikke den fast på subben?
Er det en sb2000 eller en af deres 13'ere?
Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 18:12
Har valgt en lidt anderledes løsning.. Har brugt hæfte pistolen og klipset velcro fast  bagpå rammen, også 5-10 cm rundt i kanten af sub'n :) det har aldrig siddet bedre fast.. 

Mine er en pb12-nsd'erne
NJ
Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2015 kl. 21:01
Så lykkedes det sku.. har smadret linsen på min mobil cam, så det ikke skide god kval.. men det nok..

https://billedeupload.dk/?v=XKoL3.png
NJ
Til top
NickyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NickyJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2015 kl. 21:02
http://billedeupload.dk/images/XKoL3.png

er ikke god til de links her.. beklager
NJ
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu