recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung eller Sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung eller Sony

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danq Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: 2610 Rødovre
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung eller Sony
    Sendt: 21-September-2015 kl. 22:22
Søger et nyt tyndt og billigt 40" tv til at hænge i soveværelset.
Netflix via wifi er et plus, men ikke en nødvendighed.

Jeg har kig på følgende 2:
Samsung 40" LED TV UE40J5105 (2.500 kr. i Bilka)
Sony KDL40R553BAE (2.500 kr. i Elgiganten)

Hvilket har bedst billede og lyd? Indbygget tuner er ligegyldig, da jeg har tv via hdmi boks.

Vh Dan
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 08:59

God lyd og billig pris hænger ikke sammen, billede. Til den pris er de temmelig sikkert lige gode/dårlige.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 09:31
Tag hen og kig på dem med TV signal. Og læg mærke til sortniveau og betragtningsvinkler og overall billedkvalitet.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 10:05
Jeg ville sige Sony, men hold dig fra R serien. Prøv at gå efter W6 eller W7 serien. Lyden skulle vist også være lidt bedre, samt at du vist kan tilslutte en trådløs subwoofer.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
danq Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: 2610 Rødovre
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 10:44
Opgraderingen sker fra et 7-8 år gammelt tv og budgettet er max 3.000 kr.
I den prisklasse er tv'erne sikkert ikke engang udstillet i butikkerne.

De to specifikke modeller jeg lister, ser begge tynde ud og holder sig indenfor budgettet.
Spørgsmålet er bare om det ene er bedre end det andet eller om de er lige ringe?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu