|
Samsung eller Sony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
danq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: 2610 Rødovre Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2015 kl. 22:22 |
Søger et nyt tyndt og billigt 40" tv til at hænge i soveværelset.
Netflix via wifi er et plus, men ikke en nødvendighed. Jeg har kig på følgende 2: Samsung 40" LED TV UE40J5105 (2.500 kr. i Bilka) Sony KDL40R553BAE (2.500 kr. i Elgiganten) Hvilket har bedst billede og lyd? Indbygget tuner er ligegyldig, da jeg har tv via hdmi boks. Vh Dan |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God lyd og billig pris hænger ikke sammen, billede. Til den pris er de temmelig sikkert lige gode/dårlige. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tag hen og kig på dem med TV signal. Og læg mærke til sortniveau og betragtningsvinkler og overall billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Jeg ville sige Sony, men hold dig fra R serien. Prøv at gå efter W6 eller W7 serien. Lyden skulle vist også være lidt bedre, samt at du vist kan tilslutte en trådløs subwoofer.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
danq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: 2610 Rødovre Status: Offline Point: 69 |
Opgraderingen sker fra et 7-8 år gammelt tv og budgettet er max 3.000 kr.
I den prisklasse er tv'erne sikkert ikke engang udstillet i butikkerne. De to specifikke modeller jeg lister, ser begge tynde ud og holder sig indenfor budgettet. Spørgsmålet er bare om det ene er bedre end det andet eller om de er lige ringe?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |