|
Hdmi tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2015 kl. 15:48 |
|
Hej
Jeg har opsat min hjemmebiograf således, at jeg kører et hdmi kabel fra min Ps4 til en splitter med to udgange. Ene udgang til projektor og den anden soundbar. Problemet er så, at min soundbar kører til fjernsynet med hdmi arc. Hver gang jeg tænder for projektor enten kører over PS4 eller min chromecast der er tilsluttet projektor. Så tænder mit tv, mem hvis jeg slukker mit tv, så stopper PS4 og chromecast. Hmm hvad kan jeg gøre? Vil jo gerne køre lyden over min soundbar. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan deaktivere CEC, så er der ikke noget af udstyret der tænder og slukker uden det gøres manuelt. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
|
Hvor skal jeg gøre det PS4 soundbar eller tv? :)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er når du bruger din PJ og tænder Soundbar, at dén tænder TV, så det er jo den funktion der skal deaktiveres. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Okay tak men et andet spørgsmål min soundbar kan ikke køre lyd fra hdmi arc output til tv når den går i igennem min input i splitter og op i tv hdmi arc, hvad kan det skyldes
|
||
![]() |
||
|
Det er med god sandsynlighed grundet splitteren. |
||
|
||
![]() |
||
|
Kan man gøre noget
|
||
![]() |
||
|
ja, brug kompatibelt udstyr. |
||
|
||
![]() |
||
|
Men min splitter har hdmi arc men det står ikke direkte på den, kan det være en fejl, altså der skal stå hdmi arc
|
||
![]() |
||
|
Så ved jeg ikke lige hvad der er galt. En fejl 40 måske.? |
||
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
|
![]() Siger manual for den noget om ARC? Sådan teknisk, hvis der er ARC på begge udgange, hvilken skal så evt. vælges, og hvordan sker det? For hvis ARC er på begge udgange vil de jo konflikte ned mod receiver. På denne: har man kun ARC på udgang 4 (se Key Features). Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Okay tak Jørgen t, jamen der står den har arc men det fremgår ikke på modellen. Altså hvis jeg sætter min hdmi fra soundbar outarc til splitter input. Hdmi kabel fra splitter output til input hdmi arc tv,, så burde det virke eller hvordan?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |