|
Sofabord vs Subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2015 kl. 11:30 |
Hej kære venner.
Jeg oplever lige for tiden en sjov ting. vi har fået flyttet det ene sofabord hen mellem højtalerne og sofaerne, der i sweetspot, er der nu et dyk på 80 Hz området så bassen er næsten =0, men hvis jeg bare rykker mig 20 cm så er der knald på igen. Kan et bord gøre så meget? nu har jeg aldrig haft isoleret subwooferen fra gulvet, men ville det være en god idé? eller. Det er forresten en jamo sw 1008 med nedadrettet bas og horn Redigeret af T-Duck - 25-September-2015 kl. 11:31 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja et sofabord er af det onde ift lyd. Smid en betonflise under sub, det gør underværker.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
|
![]() |
|
det hjælp med de fliser
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |