recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Iphone i Tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Iphone i Tyskland

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
petite_machine Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petite_machine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Iphone i Tyskland
    Sendt: 26-September-2015 kl. 21:09
Jeg kan se at recordere har været i Tyskland og købe en Iphone 6s plus.

Jeg overvejer selv at købe en Iphone i Tyskland, men vil lige høre om der er nogen problemer med at købe mobil i Tyskland. 
Kan man købe uden abonnement, og altså uden binding og få en oplåst telefon?

Jeg går ud fra at telefonen som sådan er ligeglad hvilket land den er solgt i, og det derfor ikke er noget problem at få Dansk menu og tastatur osv. på.

Er der andet man skal være opmærksom på?

Mvh. Karsten
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2015 kl. 21:48

Har selv købt en Telefon hos Nierle i Tyskland, en Android, ingen problemer, DK tastatur, ingen DK menu, men det er uden betydning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 07:48
Til top
Kristianj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2015
Sted: Denmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristianj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 17:48
Der er i hvert fald nogle forhold, man skal tage hensyn til: http://i6pris.dk/koeb-iphone-6-tyskland-eller-usa/

Da jeg fik skabt et overblik over fordele og ulemper ved at købe en iPhone 6 i udlandet, valgte jeg at købe den i Danmark.. Meget nemmere i forhold til reparation, evt. returnering osv. 

Redigeret af Kristianj - 22-Oktober-2015 kl. 17:50
Til top
CBXJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-November-2015
Sted: Frederiksberg
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CBXJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 13:52
Vil du gerne spare penge - Så kan det måske lade sig gøre, hvis vi er flere, der slår os sammen og køber et større parti Iphones gennem sammen forhandler? Jeg kigger selv på Iphone 6S 16/64GB. Skriv gerne tilbage hvis det har nogen interesse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu