|
Alternativer WD TV HD Media Player |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dr. Feelgood ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2015 Sted: Ikast Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2015 kl. 01:41 |
Hejsa recordere.dk jeg er ny herinde. Har lige oprettet mig :)
Jeg har i dag et WD TV HD Live tror jeg nok!!! haha Jeg kan ikke huske hvad den hedder helt præcis da det er mange år siden jeg købte den. Jeg har været meget tilfreds med den og har ikke haft det store af problemer med den heller andet end at den skal genstartes af og til :) Jeg har en WD MY BOOK 4TB ekstern-harddisk koblet til min media afspiller via USB :P Min media afspiller er koblet til et Samsung ue40es8005 3D SMARt-TV med HDMI. Jeg tænker på her til en første at købe en xtreamer Prodigy 4K og så koble min eksterne harddisk til den via USB eller skille min MY BOOK af og sætte dens harddisk direkte ind afspilleren da den understøtter op til 4TB 3.5 tommer Harddiske via SATA :P Jeg høre både godt og dårligt om Xtreamer at de ikke opdaterer deres produkter og at deres support er ringe. Hvad er jeres erfaringer? :) Jeg går også og tænker på at samle min egen HTPC men jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Er der nogle der kender nogle guides fra i år? Jeg har de krav at den skal kunne understøtte 3D afspilning og der må meget gerne være et coaxial lyd ud til mit Logitech Z5500 da min optiske indgang er optaget fra min computer og at der er over 5 meter fra min media afspiller, men hvis det ikke er muligt med et coaxial kabel, så er det ikke værre end at jeg kan købe en konverter fra optisk til Coaxial :) Jeg har også planer om jeg opgraderer til et Edifier S760D 5.1 højtaler sæt måske :) Håber der nogle der har nogle gode ideer? ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |