|
Hdmi kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2015 kl. 10:51 |
Jeg har et spørgsmål angående kabelt der var med min ps4, hjælper det at skifte den ud med et andet hdmi kabel f.ekshttps://m.av-cables.dk/183-hdmi-kabler/3949-hq-2-high-speed-hdmi-kabel-1-m/
Så billedet bliver bedre? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enten er der "hul" igennem, eller også er der ikke, så nej det gør ingen forskel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Jeg er fuldstændig enig med Radiomanden. Spørgsmålet har i øvrigt været heftigt diskuteret her i forummet tidligere.
Producenter og sælgere af HDMI kabler vil desværre gerne have os til at tro noget andet, men for billedkvalitetens skyld kan man roligt købe det billigste kabel, men der kan selvfølgelig være forskel på den tekniske kvalitet, som har betydning for holdbarheden af kablet, f.eks. hvis der trækkes i det. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Da billedet bliver overført digitalt, så vil den enten virke eller også vil du have billede udfald.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, som jeg også skrev, det er enten eller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |