|
Kabelkanal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 13:48 |
Hej alle.. Jeg står og skal have hængt et par surround højtalere op, og i den forbindelse vil jeg have gemt kabler væk i kabelkanaler. Kanalerne vil jeg gerne hænge op ude brug af skruer. Hvilke kan i anbefale?
Mvh Morten |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug dobbeltklæbende tape. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Det var også planen, var mere i forhold til hvilke kabelkanaler folk kan anbefale i hvid. :)
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg har fra primoplast, de fungere ret godt. Er nemme at arbejde med, og de kan fås i forskellige størrelser.
|
|
![]() |
|
Skal måske lige siges at jeg er studerende, og ikke verdens største handyman, så billigt og nemt, må være kodeordene.
|
|
![]() |
|
Kan det her f.eks bruges?
http://www.el-grossisten.dk/pi/REHAU-Kanal-20-20-PH-2m-_1524798_66917.aspx http://www.elvvs.dk/c/kabelkanaler-3656/#filter-5=225&price=10.2375-39 Har du et link til det primoplast? |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 394 |
http://www.harald-nyborg.dk/81210/kabelkanaler
Redigeret af Henrik_45 - 01-Oktober-2015 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har også købt tildigere hos elvvs.dk. Der er endda farvekode på, så du er sikker på at kunne ramme med en vægfarve også. Samtidigt er det ret billigt.
Købte selv 10 meter til at løber over et fodpanel. Samme farve som fodpanelet, så det er forsvundet ud af min optik efterhånden:)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg valgte Schneider fra Bauhaus. 7x12 fra højttaler ned til fodliste og 10x16 langs fodpanel. De er lidt dyrere men også en del pænere end de sædvanlige kabelkanaler. De er uden skruehuller og med klæbeliste på. "Låget" er planforsænket og det fremstår fikst med en let runding og er ikke klodset.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |