|
Webcam - hjælp? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2015 kl. 18:02 |
Da jeg har noget familie på afstand, har jeg købt et webcam.
Dette her: https://www.av-cables.dk/webcam/sweex-fuld-hd-webcam-usb.html
Men jeg kan ingen kontakt få til kamera! Jeg har så prøvet at installere den mini cd der følger med med driver - det har heller ikke hjulpet. Nogen bud? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyt forsøg med at installere den mini cd er mislykket.
End ikke på producentens netside er der driver software at hente. Og så er det så som så med producentens Facebook side. Den skal vist tilbage til sælger - måske defekt fra produktionen af?
Redigeret af tonice25 - 30-September-2015 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Har du ikke en Tablet eller Telefon.? Så behøves der jo ikke webcam. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tablet og smartphone fungerer ikke ordentlig til den sag.
Jeg har også købt et webcam til et personligt mødeforum. Men producent og forhandler må jo stå inde for produktet? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Kan du finde webcam under enhedshåndtering?
Hvilket program bruger du sammen med webcam? Klaus |
|
![]() |
|
Ja, jeg kan godt finde mit webcam under enhedshåndtering. Program, så vidt er jeg ikke endnu - men jeg har som sagt forsøgt at installere hele mini CD'en, der fulgte med.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Der er intet program med selve kameraet. Det er kun en inputenhed.
Men Skype eller lignende ville kunne sættes op til at bruge kamera som inputenhed. Klaus |
|
![]() |
|
Jeg er på Skype - intet kamera at finde.
|
|
![]() |
|
Jeg har hentet det her: http://mycam.en.softonic.com/
Jeg vil se mere på det i morgen.
|
|
![]() |
|
Jeg har en mulig grund til mine tekniske vanskeligheder med mit nyindkøbte webcam - her er et svar fra avcables:
Der er desværre ikke særligt meget udstyr der
virker med 8.1. Jeg tror det er derfor win 10 er gratis at opgradere til. Den skulle virke med win 10 ligeledes. Det bekræfter min formodning, idet der i manualen kun er nævnt op til Windows 8. Redigeret af tonice25 - 01-Oktober-2015 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
æhhh der er altså ikke ændret i noget som helst driverlag fra 8 til 8.1 - så de må have været på syre da de skrev til dig. - Personligt ville jeg dog kun købe webcams fra 2 producenter. Logitech og Microsoft. Det er dem der leverer den bedste kvalitet.
|
|
![]() |
|
Nu har avcables vist haft en vis bevågenhed herinde - så de må vist kende deres kunder? Men jeg er enig i, at de store mærker nok er de bedste.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |