recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt...
    Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 12:43
Sælger denne bette sag da jeg ikke kommer til at bruge den. 

https://www.asus.com/dk/Mini-PCs/EeeBox_PC_EB1501U/

Specs er dualcore Intel Atom N330 og ION-grafik, 4GB ram, pt sidder der en 32GB Msata disk i via noget msata til sata adapter + et elastik men der kan også medfølge en 250GB 2,5" Seagate disk. 

Den kommer med Windows 7 Home Premium men der er pt Windows 8 og Kodi på, kan jeg slette hvis det er. 

Kører rigtigt fint og kommer med ekstern strømforsyning. Wifiantennen er lidt løs (plastikken) men virker upåklageligt. Dvd-drevet virker også fint men larmer af og til så den skal nok ikke bruges som dvd-afspiller. 

Men fin lille maskine fx til lokal afspilning. 

Den befinder sig i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Afhentes eller sendes, køber betaler porto. 

Mindstepris 400 kr. 

Redigeret af Jakabov - 07-Oktober-2015 kl. 19:43
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 12:52
Hvordan er blæserstøjen på den?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 13:06
Nærmest ikke eksisterende, det er meget lidt den siger.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 08:46
Bump. 
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 09:11
Hvis den eksterne hdd følger med i de 400 er jeg interesseret
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 09:49
Den 2,5" 250GB disk er ikke ekstern, blot en ekstra disk hvis man vil have mere kapacitet end msata-disken på de 32GB. 

Tror måske at jeg har et ekstra kabinet til en 2,5" disk, kigger lige i aften når jeg er hjemme. :-) 
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 17:23
Og 400 budt uden ekstra harddisk,afhentet. Å
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 18:17
Theilo, havde ikke et ekstra kabinet til disken desværre. :-( 

Danielwj, maskinen er din, du får en pb. :-) 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu