|
Pioneer VSX329 k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bartel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2012 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 12:46 |
Hejsa Recodere, |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For 999,- er det et super tilbud for en "begynder" receiver
|
|
![]() |
|
Bartel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2012 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
Hej Ridderdk,
Takker for svar, har lige været nede og hente den og som du siger 999kr. er ret billigt At jeg så gik shop amok nu jeg alligevel var inde i Power.dk er så noget andet. Endte ud med at købe 2x Asus RT-ac87w router 1x Intel Compute stick 1x miele støvsuger 1x Pioneer Receiver Men altid skønt med nyt legetøj :) Endnu en gang tak. |
|
![]() |
|
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
Står den receiver ikke som udsolgt ?
|
|
![]() |
|
Der var også kun 5-6 stykker tilbage da jeg var forbi i går.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |