|
DLNA undertekster panasonic tv |
Besvar |
Forfatter | |
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 09:41 |
Hej
Jeg kiggede lige på http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135513&title=problem-med-nyt-panasonic-og-mkv men fik ikke lige et svar. Jeg har et pana AS640 - og en synology NAS. De er forbundet via trådløst net. Jeg har lagt en del film filer ind med undertekster - men jeg kan ikke se filmene med undertekster når de vælges via DLNA. Omvendt hvis jeg prøver at afspille film via plex, så vil film filmen ikke "vises". Jeg er ligeglad med om det afspilles via den ene eller anden måde. Bare der er undertekster |
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Det er mkv filer.
Har ikke lige det fulde overblik på en ipad😔 |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg ser via f.eks. USB, kan jeg gå i bunden af billedet, og vælge subs. Har du evt. prøvet subtitle knappen?
M.v.h. |
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Kigger på det
|
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Wuhu... Det virker 👍🏻👌🏻
Man kan få en menu frem, mens man ser filmen. Hvor tekster kan til/fravælges. Underligt, at hvis jeg tilgår serveren via PLEX (ikke som app) Så kan jeg ikke læse filen 😐 |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
M.v.h. |
|
Bravo
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja... Tak for hjælpen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |