recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast audio og Denon AVR1912
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast audio og Denon AVR1912

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast audio og Denon AVR1912
    Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 10:57
Hej alle.

Jeg har længe overvejet at købe en sonos connect da jeg synes SOnos er skide smart!

Men pengene har ikke lige været der til det.

Jeg bruger faktisk min Rpi med Openelec til at spille musik fra min NAS.

TDC play kan ikke en skid ud over apple skrammel så den bruger jeg faktisk ikke.

Men hvis jeg købte en Chromecast audio ville jeg så kunne streame fra min nas til den? Måske fra TuneIn radio?

Ville Chromecast audio kunne tænde min Denon AVR1912 selv?

Mange tak :)

Mvh Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:33
Hvad siger de i HiFi Klubben?

M.v.h.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Måske fra TuneIn radio? 

Hej.

Jeg kan kun svare på en lille del af dit spørgsmål.

Min gamle Chromecast version 1 sidder i et HDMI stik i vores fjernsyn.
Og så er det muligt at streame fra TuneIn Radio app på Android Samsung mobil og til fjernsynet.
Så mon ikke det vil være muligt at streame TuneIn Radio til andre ChromeCast enheder.

Hilsen Carsten.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 15:10
Jeg tror den nye Chromecast Audio gør det

http://www.theguardian.com/technology/2015/sep/29/google-launches-new-chromecast-audio-streaming-dongles
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu