|
Chromecast audio og Denon AVR1912 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 10:57 |
Hej alle.
Jeg har længe overvejet at købe en sonos connect da jeg synes SOnos er skide smart! Men pengene har ikke lige været der til det. Jeg bruger faktisk min Rpi med Openelec til at spille musik fra min NAS. TDC play kan ikke en skid ud over apple skrammel så den bruger jeg faktisk ikke. Men hvis jeg købte en Chromecast audio ville jeg så kunne streame fra min nas til den? Måske fra TuneIn radio? Ville Chromecast audio kunne tænde min Denon AVR1912 selv? Mange tak :) Mvh Daniel
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger de i HiFi Klubben?
M.v.h. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4813 |
Hej. Jeg kan kun svare på en lille del af dit spørgsmål. Min gamle Chromecast version 1 sidder i et HDMI stik i vores fjernsyn. Og så er det muligt at streame fra TuneIn Radio app på Android Samsung mobil og til fjernsynet. Så mon ikke det vil være muligt at streame TuneIn Radio til andre ChromeCast enheder. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg tror den nye Chromecast Audio gør det
http://www.theguardian.com/technology/2015/sep/29/google-launches-new-chromecast-audio-streaming-dongles
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |