recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærmskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærmskøb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærmskøb
    Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 23:48
Hej

Vil gerne købe et fladskærmstv, men er ikke særlig meget inde i marked for tiden... Kravene er 32" og prisen skal ligge omkring 7000 kr.

Håber i kan hjælpe mig!

Ps har set lidt på det FONA kører tilbud på: Samsung LE32T51, hvad siger i til den?
Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 05:38
At vælge på størrelse og pris uden at oplyse behov er som at gå ned i Aldi til nytår med 49,- og købe champagne - ja, du får sikkert noget med hjem, men er det værd at drikke?

1. Hvor langt væk sidder du fra skærmen?
2. Hvilken type signal?
3. Hvad skal det bruges til -  og hvad prioriteres (playstation, pc, film, tv)

Selv med det på plads er LE-32T51 absurd ringe efter dagens standard. Panelet er 12ms og tv'et har end ikke HDMI. TV'et er også dyrere og grimmere end LE-32S71 som er dette års model med HDMI og 8 ms. Tror faktisk det er et helt OK tv i 32" klassen.

Kig på hifipriser.dk - og husk at den billigste forhandler ikke behøver være den bedste.
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 08:29

Jeg vil nu ikke sige at S71 er dette års model, nu kommer der jo snart dette års model fra samsung nemlig M91, som jeg i spænding går og venter på :)

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 09:14
Så kan jeg kun anbefale et 32" Toshiba LCD - model 32WL66Z. Har selv købt dette fra digitalo.de til 6500 (ink transport) og det er jeg meget tilfreds med. Hvis du ikke har nærver til at købe i tyskland (selvom digitalo tager visa - og betaler alle omkostninger ved reklamation mm) så kan du få dette tv til 8k i mange danske butikker (her vil jeg anbefale tapeconnection)

TV'et bruger jeg primært til alm. tv-kiggeri og jeg blev da kun positivt overrasket over kvaliteten - efter at have hørt alle plasma-tilhængerenes (sorry ) tilråb om at LCD stinker og ikke kan bruges til noget!

Så med dit budget vil jeg mene at Toshiba modellen er et rigtigt godt bud.
Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 09:18
Jeg købte også Toshiba 32WL66Z for min mor og far. De er meget glade for det - og det er absolut et godt fjernsyn til prisen (det koster ca. 7700 hos TC).

Redigeret af Nullermanden - 26-Oktober-2006 kl. 09:18
Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Jeg vil nu ikke sige at S71 er dette års model, nu kommer der jo snart dette års model fra samsung nemlig M91, som jeg i spænding går og venter på :)

Så en model fra juni 2006 er sidste års model? M91 findes jo slet ikke som 32" og hvad har det med denne tråd at gøre, hvor vi taler om 32" og 7000,-. ?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu