recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Forstærker m. 2 HDMI udgange
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Forstærker m. 2 HDMI udgange

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Snedkeren86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Oktober-2015
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedkeren86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Forstærker m. 2 HDMI udgange
    Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 08:48
Hej.
Jeg søger en surround forstærker med 2 HDMI udgange - En til TV og en til projektor.
Prisen skal gerne være så lav som muligt.
Den må gerne være brugt.

Håber I kan hjælpe med at finde en.

Kim.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedkeren86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 08:56
Jeg har fundet nogle på Dustin.dk som umiddelbart er det eneste sted hvor jeg kan sætte 2 x HDMI som kriterie.

https://www.dustin.dk/group/hardware/lyd-billede/hjemmebio-hifi/forstarkere-receivers/surround-sound-forstarkere/?hdmioutputs=2

Nogle der har bedre forslag, eller evt. kan anbefale nogle af dem i linket?

Kim.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:15
Hvis du allerede har en receiver, men den kun har en x HDMI, kan problemet løses med en HDMI splitter.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedkeren86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 09:17
Jeg har pt. ikke en receiver med HDMI.
Jeg vil gerne undgå en splitter.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 10:40
Hej Kim.

Hvis du har lidt tålmodighed, ja det sagtens lade sig gøre at finde en lidt større, brugt receiver, til under 2.000,- med 2 HDMI udgange.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu